# Nowości w mojej biblioteczce - marzec


posted by Sardegna on

8 comments

W marcu, podobnie jak w lutym, moje życie kręciło się głównie wokół spraw dziecięco zawodowych, dlatego miałam trochę mnie czasu i na czytanie, i na blogowanie. Nie udało mi się jakoś szczególnie zabłysnąć w planowaniu notek, więc w tym miesiącu opublikowałam tylko 10 wpisów. Udało mi się za to wziąć udział w genialnym spotkaniu autorskim z himalaistą Adamem Bieleckim i dziennikarzem Dominikiem Szczepańskim, przy okazji promocji książki "Spod zamarzniętych powiek" (relacja jeszcze na blogu się nie pojawiła, ale pracuję nad tym). W marcu przeczytałam 8 książek: 5 nowości, 2 książki zaliczone do wyzwania Z póki oraz przesłuchałam 1 audiobook. Co do nowości w mojej biblioteczce, tym razem nie było ich zbyt wiele, sytuacja może jednak ulec zmianie w kwietniu, kiedy to szykuję się na wymianę ŚBKów oraz obchody Światowego Dnia Książki.


"Koszmar Morfeusza" K.N. Haner - od Editiored
"Odważona" Danuta Awolusi - zakup własny
"Kiedy będziemy deszczem" Dominika van Eijkelenborg - od Wydawnictwa Kobiecego


"Inwigilacja" Remigiusz Mróz - od Czwartej Strony
"Laura" i "Noora" J.K. Johansson - zakup własny


"Wiśniowy Dworek" Katarzyna Michalak - z wymiany
"Połów" Ove Logmansbo - prezent od Agnieszki
"Tajny agent" Joseph Conrad - prezent od Męża - numer 36 do kompletu serii GW XX

A jak wyglądał Wasz marzec? Jesteście zadowoleni z przeczytanych lektur i dokonanych zakupów?

Sardegna

8 komentarzy:

  1. Conrada też sporo do mnie przybyło w tym miesiącu a "Inwigilację" chyba psychofani autora przechwycili, żeby do mnie nie doszła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój Conrad to jeden z ostatnich tomów, których brakuje mi do kolekcji GW XX. Miłam podobnie ze "Zniknięciem". Przesyłka zaginęła w drodze do mnie dwa razy!

      Usuń
  2. Ja kupiłam zdecydowanie za dużo :P Tak to bywa, kiedy jest się uzależnionym ;)
    Gratuluję ośmiu przeczytanych książek i powodzenia w kwietniu :)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) Za życzenia powodzenia, dziękuję. Przyda się!

      Usuń
  3. A czy w wymianie ŚBKów każdy może wziąć udział? Jeśli tak to napisz proszę gdzie się odbędzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! Każdy może przyjść i wymienić swoje książki. Byle byłyby w dobrym stanie i wydane po 2000 roku (bez podręczników, książek popularnonaukowych i "harlekinów") Kolejna wymiana 22.04 w WOMie w Katowicach.
      Zapraszam, bo akurat będę miała wtedy dyżur :) będzie okazja się spotkać

      Usuń