Podsumowanie czytelncze sierpnia i wyniki ankiety


posted by Sardegna on

3 comments

W dzisiejszym poście chciałam krótko podsumować sierpień, gdyż uważam go za całkiem udany czytelniczo miesiąc. Przeczytałam 10 książek:

1. "Syrenka" Camilla Läckberg  - 5
2. "Wampir z M-3" Andrzej Pilipiuk - 5
3. "Nowe lektury nadobowiązkowe 1997-2002" Wisława Szymborska - 5
4. "Dziewczynki ze świata maskotek" Anja Snellman - 5
5. "Hospicjum" Krzysztof Jednachowski - 3
6. "Ciężar milczenia" Heather Gundenkauf - 5
7. "Obwód głowy" Włodzimierz Nowak - 6
8. "Dopadnę Cię" Brenda Novak - 4
9. "Nasza Klasa i co dalej" Ewa Lenarczyk - 4
10. "Krew czasu" Maxime Chattam - 5

Z tego, jedną pozycję na potrzeby projektu Porozmawiajmy o książkach - TUTAJ, jedną dla Projektu Nobliści - TU, trzy książki otrzymane od wydawnictw - TATA i TA. Dwie książki biblioteczne i trzy z własnych zbiorów.  Odkryciem na 6kę okazał się być "Obwód głowy" W. Nowaka. Rozczarowaniem określę "Hospicjum" K. Jednachowskiego.

Podsumuję też sierpniową ankietę, która dotyczyła książek przeczytanych przeze mnie w lipcu. W ankiecie wzięło udział 13 osób. Na pierwszym miejscu wybraliście "Na gorącym uczynku" Cobena. Książka ta zdobyła aż 8 głosów czyli 61%. Drugie miejsce zdobyła "Hrabina Cosel" JIKa z 15% i 2 głosami. Bardzo dziękuję wszystkim za udział w ankiecie i zapraszam do zaznaczenia swojej odpowiedzi w następnej. Pozdrawiam serdecznie 
Sardegna

3 komentarze:

  1. Chyba dobre fluidy wpływały na czytelniczy miesiąc sierpień , bo ja też wciągnęłam 10 sztuk, tym samym przełamałam kryzys jaki mnie drążył ostatnio. Fakt, że przeczytane książeczki należały do tych niewielkich objętościowo, ale cieszy mnie ta ilość i tak:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś w tym jest :) chociaż mój rekord czytelniczy (13), w sierpniu nie został pobity, z 10tki tez jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezłe statystyki, ja w sierpniu o wiele słabiej... ;)

    OdpowiedzUsuń