Podsumowania i inne informacje


posted by Sardegna on

3 comments

Na początek chciałam przekazać informację, dotyczącą Nagrody blogerów książkowych. Wszystkich zainteresowanych odsyłam na stronę główną tego projektu:


Znane są także wyniki mojej pierwszej ankiety, która odpowiada na pytanie, jaką ksiązkę czerwca chcielibyście przeczytać. W ankiecie wzięło udział 17 osób, co uważam za całkiem niezły wynik.

Pierwsze miejsce i 35% głosów, zajęła książka "Niemiecki bękart" Camilli Läckberg.
Miejsce drugie i 23% głosów, zdobyła powieść Krzysztofa Jednachowskiego "Wakacje w Sarajewie". Miejsce trzecie ex aequo, po 11%, otrzymała Manuela Gretkowska "Namiętnik" oraz Laura Wolf  "Dziennik szalonej narzeczonej". Zaskoczyło mnie trochę to, że moje "odkrycie", Maxime Chattam, nie zdobył zbyt wielu Waszych głosów. Widocznie nie do końca przekonałam Was do tej lektury.
Dziękuję serdecznie wszystkim za udział w ankiecie i zapraszam do zagłosowania na książkę lipca.

Podsumowanie lipca ma się całkiem nieźle. Przeczytałam 10 książek, w tym dwie do Projektu Kraszewski. Najlepiej oceniam "Hrabinę Cosel" JI Kraszewskiego. Rozczarowań wielkich w tym miesiącu nie było. Czytam obecnie 5 książek, do których komentarze już niedługo. Są to: "Syrenka" C. Läckberg, "Hospicjum" K. Jednachowski, "Wampir z M-3" A. Pilipiuk, "Lektury nadobowiązkowe" W. Szymborska i "Obwód głowy" W. Nowak. Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru

Sardegna

3 komentarze:

  1. Ciekawe recenzje się szykują widzę :) Ja nie pamiętam czy głosowałam w poprzedniej ankiecie, ale w tej już owszem - na Cobena :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja głosowałam, ale wstyd powiedzieć, zapomniałam na którą z książek. Oj coś z tą pamięcią nietęgo!!!
    Gratuluję tak pięknego podsumowania. Zakończyłam lipiec powieścią Kraszewskiego, ale recenzję napiszę dopiero jutro.

    OdpowiedzUsuń
  3. Immora - dziękuję za udział w ankiecie. W sumie sama wahałam się, czy za najlepszą książkę miesiąca uznać "Hrabinę Cosel" czy Cobena. Co do przyszłych recenzji - mam nadzieję, że się szybko uwinę :)

    Balbina - dziękuję Tobie również :) a na recenzje JIKa czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń